Nejčastější dotazy
Pro Vaši kompletní informovanost a lepší orientaci jsme vybrali nejčastější otázky našich klientů, na které jsme následně odpověděli. Pokud i přesto nebudete mít ohledně svého dotazu jasno, tak se na nás neváhejte obrátit a my Vám vše zodpovíme.
Jaký je
kilometrový limit?
Vše jsme nastavili tak, ať si jízdu opravdu užijete. Proto jsme maximální denní nájezd stanovili na 300 km/den a omezili v závislosti na délce nájmu takto:
2.100 km/7 dní | dní 2.500 km/10 dní | 4.000 km/30 dní
2.100 km/7 dní
2.500 km/10 dní
4.000 km/30 dní
Nevyhovuje Vám to? Sdělte nám prosím své požadavky a zkusíme podmínky individuálně přizpůsobit.
Mají vozidla
pojištění?
Nemusíte mít strach, všechna naše vozidla mají komplexní pojištění, tedy povinné i havarijní pojištění. Spoluúčast při pojistné události je 10 000 Kč, nebo 10%.
Součástí jsou i asistenční služby, připojištění čelního skla nebo také připojištění proti střetu se zvěří. Můžete tak cestovat naprosto bez obav.
Můžeme s vozidlem
vycestovat do zahraničí?
Jistě, naše klienty v cestování nijak neomezujeme. Je ale důležité nás o tom dopředu informovat a požádat nás o potřebnou dokumentaci k vycestování s vozidlem.
Dálniční známku
musíme řešit?
Snažíme se, ať je Vaše cestování bezstarostné, a proto mají všechna naše vozidla dálniční známku platnou v České republice.
Můžeme s vozidlem
vycestovat do zahraničí?
Jistě, naše klienty v cestování nijak neomezujeme. Je ale důležité nás o tom dopředu informovat a požádat nás o potřebnou dokumentaci k vycestování s vozidlem.
Dálniční známku
musíme řešit?
Snažíme se, ať je Vaše cestování bezstarostné, a proto všechna naše vozidla mají dálniční známku platnou v České republice.
Vozidlo si převezmu
s plnou nádrží?
Samozřejmě, každé vozidlo je vždy plně dotankované a naše klienty prosíme, aby s plnou nádrží vozidlo i vrátili. Pokud se ale nechcete dále zdržovat, tak i toto umíme zajistit za Vás.
Může se v řízení
střídat více řidičů?
Neúčtujeme žádné další poplatky za řidiče navíc, takže klidně můžete. Důležité ale je, aby byly všechny tyto osoby uvedeny v zápůjčních dokumentech při přebírání vozidla.
Dostanu vozidlo
čisté?
Nikdo přece nerad cestuje ve špinavém vozidle. Naše vozidla vždy předáváme vyčištěná a vydezinfikovaná. Při vrácení prosíme, aby bylo vozidlo také čisté, ale samozřejmě respektujeme bežné znečištění exteriéru.
Jak mám postupovat v případě
dopravní nehody?
Není to příjemná situace, ale jsme Vaším partnerem i v těchto okamžicích. Ať už nehodu zaviníte, nebo jste poškozený, vždy je nutné na místo zavolat Policii Čr. Je důležité událost nafotit a také sepsat protokol o dopravní nehodě. V případě, že taková situace nastane, tak se na nás neváhejte telefonicky obrátit a my Vám s postupem poradíme..
Je možné si k vozidlu
zapůjčit příslušenství?
I na takové případy myslíme, takže si k vozidlu můžete zapůjčit tato příslušenství: příčníky, střešní box, nosič kol na tažné zařízení, nebo také dětskou autosedačku. Nemusíte se navíc špinit a zdržovat s montáží. Dopředu nám nahlaste Vámi vybrané příslušenství, my vše připravíme a nainstalujeme na vozidlo..
Zimní/letní
pneumatiky?
Naprosto bez starostí. Všechna naše vozidla mají pneumatiky, dle konkrétního ročního období.
Jakým způsobem
u Vás mohu zaplatit?
On-line si vozidlo zarezervujete a následně můžete využít platbu bankovním převodem, nebo zaplatit v hotovosti při jeho převzetí.
Platí se
u Vás kauce?
Ano, kauce se u nás platí bankovním převodem, nebo v hotovosti při převzetí vozidla. Jednáme vždy maximálně transparentně a kauci vracíme po vyúčtování zápůjčky nejpozději do 14 dnů.
Lze vozidlo vrátit
o víkendu?
Jistě, můžete vozidlo vrátit v sobotu od 8:00 do 12:00, nebo v neděli od 17:00 do 19:00. V případě, že by Vám to takto nevyhovovalo, tak se lze individuálně dohodnout.
Mají vozidla
tažná zařízení?
Některá naše vozidla jsou vybavena tažným zařízením. Kompletní informace naleznete v kartě konkrétního vozidla, nebo se na nás obraťte a my Vám ihned poradíme.
Je možné si vozidlo převzít
na individuálně určeném místě?
Naším cílem je zajistit klientům naprosto jedinečný přístup. Chcete vozidlo přistavit k hotelu, na letiště, nádraží, nebo k Vaší společnosti? Sdělte nám místo, čas a my se o zbytek postaráme.
Čeká nás dlouhá pracovní cesta, mnoho schůzek a uvítali bychom osobního řidiče. Umíte to zařídit?
Máme v našem týmu i profesionální řidiče, kteří zajistí osobní shuttle service a budou Vám k dispozici.
Jaký je kilometrový limit?
Vše jsme nastavili tak, ať si jízdu opravdu užijete. Proto jsme maximální denní nájezd stanovili na 300 km/den a omezili v závislosti na délce nájmu takto:
- 2.100 km/7 dní
- 2.500 km/10 dní
- 4.000 km/30 dní
Nevyhovuje Vám to? Sdělte nám prosím své požadavky a zkusíme podmínky individuálně přizpůsobit.
Mají vozidla pojištění?
Nemusíte mít strach, všechna naše vozidla mají komplexní pojištění, tedy povinné i havarijní pojištění. Spoluúčast při pojistné události je 10 000 Kč, nebo 10%. Součástí jsou i asistenční služby, připojištění čelního skla nebo také připojištění proti střetu se zvěří. Můžete tak cestovat naprosto bez obav.
Můžeme s vozidlem vycestovat do zahraničí?
Jistě, naše klienty v cestování nijak neomezujeme. Je ale důležité nás o tom dopředu informovat a požádat nás o potřebnou dokumentaci k vycestování s vozidlem.
Dálniční známku musíme řešit?
Snažíme se, ať je Vaše cestování bezstarostné, a proto všechna naše vozidla mají dálniční známku platnou v České republice.
Vozidlo si převezmu s plnou nádrží?
Samozřejmě, každé vozidlo je vždy plně dotankované a naše klienty prosíme, aby s plnou nádrží vozidlo i vrátili. Pokud se ale nechcete dále zdržovat, tak i toto umíme zajistit za Vás.
Může se v řízení střídat více řidičů?
Neúčtujeme žádné další poplatky za řidiče navíc, takže klidně můžete. Důležité ale je, aby byly všechny tyto osoby uvedeny v zápůjčních dokumentech při přebírání vozidla.
Dostanu vozidlo čisté?
Nikdo přece nerad cestuje ve špinavém vozidle. Naše vozidla vždy předáváme vyčištěná a vydezinfikovaná. Při vrácení prosíme, aby bylo vozidlo také čisté, ale samozřejmě respektujeme bežné znečištění exteriéru.
Jak mám postupovat v případě dopravní nehody?
Není to příjemná situace, ale jsme Vaším partnerem i v těchto okamžicích. Ať už nehodu zaviníte, nebo jste poškozený, vždy je nutné na místo zavolat Policii Čr. Je důležité událost nafotit a také sepsat protokol o dopravní nehodě. V případě, že taková situace nastane, tak se na nás neváhejte telefonicky obrátit a my Vám s postupem poradíme..
Je možné si k vozidlu zapůjčit příslušenství?
I na takové případy myslíme, takže si k vozidlu můžete zapůjčit tato příslušenství: příčníky, střešní box, nosič kol na tažné zařízení, nebo také dětskou autosedačku. Nemusíte se navíc špinit a zdržovat s montáží. Dopředu nám nahlaste Vámi vybrané příslušenství, my vše připravíme a nainstalujeme na vozidlo..
Zimní/letní pneumatiky?
Naprosto bez starostí. Všechna naše vozidla mají pneumatiky, dle konkrétního ročního období.
Jakým způsobem u Vás mohu zaplatit?
On-line si vozidlo zarezervujete a následně můžete využít platbu bankovním převodem, nebo zaplatit v hotovosti při jeho převzetí.
Platí se u Vás kauce?
Ano, kauce se u nás platí bankovním převodem, nebo v hotovosti při převzetí vozidla. Jednáme vždy maximálně transparentně a kauci vracíme po vyúčtování zápůjčky nejpozději do 14 dnů.
Lze vozidlo vrátit o víkendu?
Jistě, můžete vozidlo vrátit v sobotu od 8:00 do 12:00, nebo v neděli od 17:00 do 19:00. V případě, že by Vám to takto nevyhovovalo, tak se lze individuálně dohodnout.
Mají vozidla tažná zařízení?
Některá naše vozidla jsou vybavena tažným zařízením. Kompletní informace naleznete v kartě konkrétního vozidla, nebo se na nás obraťte a my Vám ihned poradíme.
Je možné si vozidlo převzít na individuálně určeném místě?
Naším cílem je zajistit klientům naprosto jedinečný přístup. Chcete vozidlo přistavit k hotelu, na letiště, nádraží, nebo k Vaší společnosti? Sdělte nám místo, čas a my se o zbytek postaráme.
Čeká nás dlouhá pracovní cesta, mnoho schůzek a a uvítali bychom osobního řidiče. Umíte to zařídit?
Máme v našem týmu i profesionální řidiče, kteří zajistí osobní shuttle service a budou Vám k dispozici.
Ceník
Hyundai
STARIA
1-3 dny: 2300 Kč bez DPH
4-6 dnů: 2000 Kč bez DPH
7-14 dnů: 1800 Kč bez DPH
15 a více dnů: Individuálně
Je možné si domluvit vyzvednutí vozu i mimo otevírací dobu uvedenou v rezervačním systému.
Navíc k dispozici
Nosič na kola Thule
Dětské autosedačky
Osobní řidič
Přistavení vozidla na místo
Mercedes-Benz
V-Class
1-3 dny: 3200 Kč bez DPH
4-6 dnů: 2900 Kč bez DPH
7-14 dnů: 2700 Kč bez DPH
15 a více dnů: Individuálně
Je možné si domluvit vyzvednutí vozu i mimo otevírací dobu uvedenou v rezervačním systému.
Navíc k dispozici
Nosič na kola Thule
Dětské autosedačky
Osobní řidič
Přistavení vozidla na místo
Mercedes-Benz
Vito 4x4
1-3 dny: 2100 Kč bez DPH
4-6 dnů: 1800 Kč bez DPH
7-14 dnů: 1600 Kč bez DPH
15 a více dnů: Individuálně
Je možné si domluvit vyzvednutí vozu i mimo otevírací dobu uvedenou v rezervačním systému.
Navíc k dispozici
Nosič na kola Thule
Dětské autosedačky
Osobní řidič
Přistavení vozidla na místo
Mercedes-Benz
Vito
1-3 dny: 2000 Kč bez DPH
4-6 dnů: 1700 Kč bez DPH
7-14 dnů: 1500 Kč bez DPH
15 a více dnů: Individuálně
Je možné si domluvit vyzvednutí vozu i mimo otevírací dobu uvedenou v rezervačním systému.
Navíc k dispozici
Nosič na kola Thule
Dětské autosedačky
Osobní řidič
Přistavení vozidla na místo
Toyota PROACE
Verso L2
1-3 dny: 1900 Kč bez DPH
4-6 dnů: 1600 Kč bez DPH
7-14 dnů: 1400 Kč bez DPH
15 a více dnů: Individuálně
Je možné si domluvit vyzvednutí vozu i mimo otevírací dobu uvedenou v rezervačním systému.
Navíc k dispozici
Nosič na kola Thule
Dětské autosedačky
Osobní řidič
Přistavení vozidla na místo
Toyota PROACE
City Verso
1-3 dny: 1600 Kč bez DPH
4-6 dnů: 1400 Kč bez DPH
7-14 dnů: 1300 Kč bez DPH
15 a více dnů: Individuálně
Je možné si domluvit vyzvednutí vozu i mimo otevírací dobu uvedenou v rezervačním systému.
Navíc k dispozici
Nosič na kola Thule
Dětské autosedačky
Osobní řidič
Přistavení vozidla na místo
Toyota PROACE
CrewCab
1-3 dny: 1700 Kč bez DPH
4-6 dnů: 1400 Kč bez DPH
7-14 dnů: 1300 Kč bez DPH
15 a více dnů: Individuálně
Je možné si domluvit vyzvednutí vozu i mimo otevírací dobu uvedenou v rezervačním systému.
Navíc k dispozici
Nosič na kola Thule
Dětské autosedačky
Osobní řidič
Přistavení vozidla na místo